søndag 12. desember 2010

blindpassasjer - Thats just so cute

Mitt bidrag til konkurransen "Bursdagsbarnet befaler" hos
Thats just so cute
hvor oppgaven var en fargeoppgave....blå :o)

Bildene er av Daniel på campingen sommeren 2006. Han fikk fint plass oppe i en stor pose fra Clas Ohlsson :o)

Jeg har brukt:

- Hvit bazzill
- Bølgepapp
- Blå akrylmaling (bobleplast-trykk)
- QK Frankie
- Prima blomster
- Chipboard hus fra Maya Road
- Chipboard sirkel fra Bazzill
- Tickets fra Tim Holtz

Takk for at du titter :o)



Detaljbilde:

6 kommentarer:

  1. så herlig og leken den var tone.
    likte sømmen og bølgepappen og de morsomme bildene.
    herlig tittel og. de husene var søte.
    takk for at du deltar.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  2. hihi, for en knallskjønn LO, elsker bildene. Flott at du tar igjen fargene fra bildet på selve LO'en

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. hihi... jeg digger dine humoristiske LOer og titler :) Denne er jo helt skjønn da og så kult med så mange bilder og detaljer uten at det blir bråkete. Flott bruk av maling, søm og bølgepapp. Du er rå!!!
    Tusen takk for at du deltar på Pia`s bursdagsutfordring.
    Klem Gunn-Elin :)

    SvarSlett
  4. Den var bare så herlig og flott å se på!!!
    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  5. For en tøff Lo, du hadde laget. Har tittet i bloggen din, og her var det mye fint.

    SvarSlett
  6. Så kul layout du har laget! Skikkelig tøff og så skjønn på samme gang! Herlige bilder og fantastisk satt sammen! :-) Denne layouten likte jeg, VELDIG godt!

    Takker så mye for den koselige kommentaren du ga til meg på bloggen min! Så koselig å lese♥

    Ønsker deg en fin 4. søndag i advent, og en koselig juletid! Klem fra meg♥

    SvarSlett