mandag 1. august 2011

Han er sikkert god på bånn - Scrapping.no og Scrapperiket utfordringsblogg

Her er mitt bidrag til chipboard utfordring på Scrapping.no
og utfordring # 32 - knapper på Scrapperiket

Bildene er av Yak-oksen i Amandeusparken og Vidar som mater han. Den så så stor og skummel ut at vi andre torde ikke gå bort å klappe den :o)

Jeg har brukt:

- sort bazzill
- akrylmaling stemplet gjennom magic mesh
- osteklut
- Maya Road chipboard malt med grønn, deretter krakeleringsmaling og til slutt sort
- grungeboard
- brads
- knapper
- Hambley overlay
- chipboard bokstaver fra Heidi Swapp og Adornit bokstaver
- ramme fra Kort & Godt

Takk for at du titter :o)


Detaljer:



7 kommentarer:

  1. Herlig LO med kult oppsett og lekre detaljer.

    SvarSlett
  2. wawwww noget så utrolig smuk og super kreativ, med alle de flotte detaljer, tak for inspiration

    fortsat god sommer
    klemmmm

    SvarSlett
  3. Skikkelig tøff LO dette her, og farger og pynt passet god med den digre yak oksen

    SvarSlett
  4. Knallstilig Tone! Digger bruken av mørke farger og skikkelig lekkert med de ulike teknikkene du har brukt her!
    Vedr. blomstene på min siste LO - flere av dem har jeg klippet ut fra et ark jeg fikk med i et scrappeblad for en tid tilbake og andre har jeg klippet ut fra et annet webster's ark.

    Ha en flott lørdag!
    klem

    SvarSlett
  5. WOW, WOW, denne var kanonflott da med mange flotte detaljer :)
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  6. Herlig LO med mange flotte detlajer.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  7. Kjempetøff LO med stilige detaljer. Passende overskrift her også :)

    SvarSlett